lördag 27 november 2010

Helg!

Helg helg och återigen helg... ni vet vad jag tycker om det va? Jo, = skit! Tycker inte om helgerna... dom är tråkiga, finns inget att göra, det är kallt så man är ju inte direkt sugen på att gå ut, man har inga pengar, alla andra är på krogen, killen jobbar natt så här hemma är det ganska tråkigt, ja ni märker ju... bara skit med helger!
Idag har jag inte gjort något speciellt, träffade min syster och hennes barn och gick på julmarknaden, dock hittade jag ingenting men det var trevligt att gå runt med dom iallafall :)
Efter det så har jag bara tagit det lugnt... sitter just nu och lyssnar på musik och ska försöka hitta lite bra musik så jag kan lägga in det på min Iphone 4 :) för jag har äntligen fått den! :D men dock så har inte mitt nummer flyttats över till det kortet än så jag kan ju inte använda den :( hoppas att det flyttas över snart ;)

Imorgon så kommer syrran + hennes familj hit och ska käka mat :) Det ska bli trevligt!
Och sen på måndag är vi lediga ifrån skolan,tyvärr...  men jag har matteboken med mig hem så det blir nog att sätta sig och plugga lite för körskolan är ju stängd på måndagar.

Haha, jag hör själv hur jäkla ointressant detta inlägg vart! Men vafan, jag var tvungen att skriva ett inlägg :P
Jisses! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar