lördag 20 november 2010

Lördag (söndag?)

Sitter just nu och kollar på Harry Potter och den vises sten eller vad den heter? den första harry potter filmen är det iallafall som går på tv... måste fördriva tiden på något sätt eftersom klockan går så jukt sakta och sen så har jag dessutom väldigt tråkigt.
Det känns som det skulle vara söndag idag och inte lördag.
Imorgon är det öppethus i skolan från klockan: 12:00 - 15:00, jag ska sitta och räkna matte B under dagen så jag slipper springa ute i verkstan och svara på en massa frågor som föräldrar/ungdomar kommer ställa om skolan.... och om dom skulle fråga mig om skolan är bra så skullle jag svara "-Ja, men den är ganska oseriös och ganska lite koll från vissa håll, inte som ett riktigt gymnasium men ändå ganska soft och skön skola där alla kommer överränns (stavning?)"...
Det är vad jag tycker om min skola, ibland är den även ganska orättvis också bland eleverna.... vissa behandlas som lärarnas favoriter och sen andra är inte deras favoriter, dock så skiter jag fullständigt i vilken del jag tillhör men förra veckan så fick jag ju höra att jag var Ip08's ljus ;) så jag antar att jag är lite av en favorit kanske, men jag gör ju det jag ska och arbetar så gott jag kan, men jag tycker det är fel av lärarna att "ranka" elerverna.

Hmm.... händer resten av kvällen då? Inte en aning, den blir väl likadan som alla andra helger dock, tyvärr... inga pengar så är låst här hemma :(
Ska försöka få min sötnöt att åka till affären med mig och handla lite gott godis till kvällen ;) och sen kanske det blir någon bra film, who knows? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar