söndag 21 november 2010

"dagens nyheter" - enligt mig.

Dagens Nyheter - enligt mig:
www.aftonbladet.se
Dagens nyheter från afton bldet så har jag hittat 2st och idag är det två stycken som är sinnessjuka (enligt mig), dom är inte normala någonstans och när man läser dom så kan man ju undra vad det är för slags folk det finns och hur/vad dom tänker/tänker med.

Den första handlar om en 25årig lärarinna i USA som umgicks flitigt med en av sina elever på rasterna i skolan, eleven är 16år och denna killa hamnade på sjukhus efter en skada när han hade spelat amerikansk fotboll, denna lärare (Jennifer Riojas) besökte eleven på sjukhuset och hade seda sex med han i en av sjukhussängarna och nu är läraren gravid och eleven kan vara pappan.
Läs artikeln här: Kan ha blivit med barn efter sex med en elev.

Mina åsikter:
Hoppas att dom båda får straff eftersom dom båda var inblandade, läraren kan få 30års fängelse för detta och det hoppas jag att hon får, eleven hoppas jag också får något "straff" efter att ha haft sex med läraren så han lär sig något.
Jag anser inte att det bara är den enas fel utan bådas eftersom båda gick med på det.
Jag tycker att det är vidrigt!
Hoppas att läraren blir av med jobbet och sen åker in så det skriker om det!
Hur kan man göra en sån sak? Både lärare som elev?
Nae usch!

Nyhet nr 2:
Handlar om en familj som vart styckad och mördad i hemmet i Ohio, en 30årig trädgårdsmästare anses ligga bakom morden.
Moder (32år), dottern (13år) , sonen (11år) och en vänninna (41år) till modern vart styckade, den misstänkte dumpade kropparna/kroppselarna i ett ihåligt träd, samt delar av familjens hund.

Läs artikeln här: Styckad familj hittat i ihåligt träd.

Min åsikt:Detta är också idiotiskt! Man blir så arg, eller jag blir det iallafall när jag läser sådant, dock vet man inte varför detta hände men ingen anledning är stor nog till att göra något så lågt!
Det var barn med i bilden och det förstår jag verkligen inte hur man kan göra så mot två små barn!
Förstår mig inte på denna killes tankar, skulle vara kul och veta hans motiv till detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar