måndag 22 november 2010

Tid, vad är det?

Jag känner mig lagom stressad just nu med allt som rör sig skolan och körkort. Vet dock inte hur jag ska hinna med allt, har skola mellan 09.30 - 16.30 varje dag, är "ledig" på onsdagar, eller då har vi resursdagar ifrån skolan och ska jobba med det vi behöver eller ifall vi vill lägga extra tid på något vi gör, tex projektarbetet.... vilket jag måste göra dom 4 närmaste onsdagarna för vi har bara 4 veckor på oss att bli klara med projektarbetet och jag har typ kommit halvvägs, och har en hel del kvar att göra! Onsdagar är dom ända dagarna i veckan som jag har en chans till att gå ner till körskolan som har öppet mellan 10.00 - 17.00 varje dag, dock stängt på måndagar och torsdagar, så onsdagar skulle vara perfekt men som sagt dom måste jag ha till projektarbetet.... sen har jag uppgifter i religion A, 2st som jag måste göra, en uppgift från läraren som handlar om att vi ska leta reda på en sekt och sen skriva om det som en uppsats och sedan förbereda ett muntligt framförande och sen har jag en uppgift som jag har valt och lagt till själv för jag vill ha så bra betyg som möjligt och då ska jag skriva om Kina religionen, den ska jag försöka få klar denna vecka senast på torsdag! Men det där jäkla PA:t.... där måste jag även förbereda ett muntligt och skriftligt framförande! Hur fansken ska jag hinna med allt?! På onsdag tänkte jag ta med körkortsböckerna till skolan och sitta och plugga lite och sen kan man byta av till PA:t, och sen efter lunchen kan jag dra ner till körskolan. Eller något sådant. På torsdag ska jag även ner till optikern för att  ta syntest till körkortet och sedan skicka in och sen ska jag betala mitt körkortstillstånd så jag kan få hem dom papprena så jag kan börja övningsköra någon gång och sen ska jag försöka plugga gärnet så jag kan få det där jädra körkortet! för jag har ju bara 7 månader på mig men då har jag en massa skit på sidan om som jag måste få klart i skolan! + att jag ska ut på praktik efter jullovet i 6veckor! Och jag anar då att jag inte kommer få så mycket tid till körkortet för då måste jag även plugga allt jag missar i skolan... ja mitt huvud är kaos och jag har inte en jäkla aning om hur fanken jag ska hinna, allt låter så stressigt i huvudet på mig. Jag ska nog köpa en kalender och börja planera (vilket jag hatar), men det kanske är det ända lösningen? Men det kommer typ funka i en vecka max om jag känner mig själv, som sagt jag hatar att planera, jag tar dagen som den kommer :) Kanske lika bra för då slipper man bli besviken ;)

Nae nu måste jag koppla bort allt ett tag, ska kolla på Paradise Hotel nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar