måndag 14 mars 2011

Måndag!

Då var det en ny vecka igen... med skola och massa skit, men dock så är ju jag fortfarande förkyld så det vart ingen skola för min del idag, det blir att jobba hemma istället med min redovisning av projektarbetet, dock så har jag problem med det för jag ska få ett arbete på 100 timmar ner till en redovisning på cirka 5 - 10min, vet inte hur fan jag ska klara av det för under dom hundra timmarna så har jag gjort en hel del och jag kan ju inte ta med allt som jag har gjort för då skulle det kunna bli en redovisning på flera timmar. Jag ska fortsätta med min powerpoint presentation, men halva den har försvunnit då min tid av det programmet gick ut för jag bara hade en prov variant men sen när jag skaffade ett nytt program så har nästan allt försvunnit för alla funktioner i det gramla programmet inte finns i det nya, så dat är bara att börja om i stort sätt.
Jag måste även skriva klart mitt CV tills på torsdag (är lite nervös) och sen måste jag snacka med "mini rektiorn" i skolan så hon kan fixa ut alla mina betyg på ett papper som jag också måste ha med mig på torsdag till intervjun .

Nu ska jag snart laga mat och sen så ska jag kolla om jag måste slänga in en maskin tvätt och sen så funderar jag även på att städa och färga håret, jag hittade en kartong i skåpet med hårfärg som jag glömt bort... alltid bra att ha :)
Jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar