söndag 13 mars 2011

Sova?

denna helg har ju vart som den har vart...
Sjuk satan som aldrig går över min hosta har blivit värre :(
jag hoppas att jag kommer bli frisk snart! Det har även hänt en massa roliga saker denna vecka som gått, jag fick samtal från SSAB och dom undrade ifall jag fortfarande är intresserad av jobb och självklart är jag ju det, så på torsdag klockan 15.30 ska jag dit på arbetsintervju :) och sen så fick jag även ett samtal från något företag som jag inte kommer ihåg vad dom heter... dom frågade iallafall om jag ville vara modell för en dag och jag tänkte "ja, varför inte?" en dag som modell med proffs sminkning ocg styling och 3 olika ombyten med 3 olika bakgrunder, jag bad dom skicka ett mail med ytligare information om det och då visade det sig att dom där bilderna inte var allt för billiga sen att köpa... en kostar 500KR! och om man ska ha 8 bilder så kostar den hela 1800kr!!! billigt och bra va? Men funderar på att ta det iallafall, kan ju vara bra/kul och ha :) man får ju inte såna erbjudanden varje dag :D dom skulle ringa mig nu i veckan igen... sen så är jag även så gott som klar i skolan, man ska ha 2500p för att få gå ut skolan med fullständiga betyg, men jag har 3050p så jag är ganska nöjd när jag blir klar, jag trodde aldrig att det skulle gå så bra för mig i skolan :)
så lärarna tyckte att jag skulle plocka bort några ämnen så jag inte arbetar för mycket i skolan, men jag vill ha så mycket poäng och ämnen som möjligt, det är ju bra sen när man ska söka jobb, så jag är kon nöjd!
men då så kanske jag även kanske ska lägga till Svenska C ifall jag får och ifall det finns tillgångar till det på skolan och då är det ytligare 50 eller 100p som läggs på :D Skulle vilja ha Engelska C men det finns inte tillgängligt på våran skola men då sa lärarna att jag kanske kunde få läsa den kursen uppe på komvux och sen lägga till det på mina betyg eftersom våran skola inte har lärare som är utbildade inom engelska C...
men vi får se, jag har ju tid men frågan är om jag har ork .
Vad har mer hänt denna vecka? Jo våren börjar äntligen komma fram på riktigt, det är underbart! jag älskar verkligen dettta väder! Så skönt i skolan att gå ut och sätta sig på bänken och ta en kaffe och cigg och bara njuta i solen, eller att ta en skön promenad med musik i öronen.

Oj, shit, såg nu hur långt mitt inlägg vart, blir så när man inte skriver så mycket/ofta längre.
Och svar på fråga: Ja, jag ska fixa en ny header och nytt utseende på bloggen, men måste bara komma på hur jag vill ha den :) Eftersom våren är på väg så måste jag ju ha lite mer färger så den blir lite färgglad och att man verkligen får en känsla av VÅR! Men jag lovar, jag ska fixa till den! 

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik... kanske ska försöka mig på en ny header? har ju inget annat att göra direkt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar